RSS

Nedoporučujte nikomu, aby přešel k Vodafonu, budete za blbce, jako já

06 srp

Vodafone_logo

Koncem července jsme se s Honzou (@Stryke83) bavili o tarifu, který u Vodafone používám, vychválil jsem mu ho včetně Vodafoních služeb, jemu se zalíbil taky a rozhodl se, že po deseti letech odejde od T-Mobile. Jak se to jeho stávající operátor dozvěděl, nabídku Vodafone téměř dorovnal, byť do té doby mu již „nemohl nic lepšího nabídnout“… Honza vytrval a proběhl sdandardní proces převedení čísla s tím, že k 2.8.2011 bylo přeneseno k Vodafone.

Při přenosu si zvolil tarif a internet v mobilu. 2. srpna 2011 bylo číslo v síti Vodafone, volat se sice dalo, ale internet nešel, po prvním zavolání na infolinku nejprve operátor tvrdil, že má zřejmě jen špatně nastavený telefon, byl však nastaven správně, pak ho operátor ujistil, že to je záležitost aktivace, která může nějaký okamžik trvat a že ještě během dneška (2.8.2011) bude vše v pořádku a že má průběžně zkoušet vypínat a zapínat mobil. Internet se nerozchodil, druhý den  volal na infolinku opět operátor ho opět ujišťoval, že internet bude již dnes funkční, nejpozději však zítra a rovněž doporučil vypínat a zapínat telefon, přidal dokonce pokyn po čtyřech hodinách, že se služba doaktivuje. Při tonto rozhovoru jim již Honza sdělil, že si takto teda přenos nepředstavoval. A já od něj sylšel: že já jsem nezůstal u „T-Mobile“. Třetí den se situace opakovala.

Čtvrtý den již značně rozhořčený Honza opět volal na infolinku, tam ho již operátor dokonce ujistil, že byl osobně za urgentním technikem, to si však dost dobře nedovedu představit a opět pslíbil, že internet bude již dnes funkční. A skutečně, čtvrtý den po aktivaci čísla v podvečer, se rozchodil…

K přechodu k Vodafone jsem již přiměl více než 20 lidí s tím, že tři čísla se přenášela, dva přenosy jsem dokonce zařizoval já sám a ani v jednom případě nebyly přechody bezproblémové. Pokaždé něco nefungovalo a nefungovalo to ani po ujištění operátora, že to fungovat bude. Co mě naštvalo nejvíce, je to, že operátor infolinky slíbí budeme Vás kontaktovat a vykašlal se na to a druhý den jsem musel volat na infolinku znova.

Já osobně jsem s Vodafonem až na drobnosti žádné problémy neměl, ovšem od té doby co Vodafone používá „novou“ samoobsluhu je možnost samoobsloužit se mnohdy omezená, dostat se do samoobsluhy je mnohdy problém a načítání je pomalejší. Sympatičnost operátora se opravdu vytrácí a začíná mi připomínat neosobní O2… 

Nehledě na to, že jsem jistě v Honzových očích za blbce, který mu doporučil operátora, kde něco od začátku nefunguje. Já nechápu, co že je to za problém, spustit krom hlasu i internet. Je to jako kdybyste si koupili kolo a v prodejně Vám řekli, můžete si vesele jezdit, ale brzdy Vám budou brzdit až za pár dní…

Předpokládám, že další krok, který bude muset Honza udělalt, bude reklamace, jistě bude mít internetový tarif naúčtovaný od data přenesení, ne až od tehdy, kdy mu skutečně začal fungovat.

Jaké jsou Vaše zkušenosti s Vodafonem?

 
Napsat komentář

Posted by on 6.8.2011 in Uncategorized

 

Zanechat Odpověď

 
