RSS

USA – vyjíždíme

18 srp
Img_20110818_173822_edit0

Dnešek jsem si představoval poněkud klidnější, ale od samýho rána jsem byl v jednom kole. Dopoledne jsem byl ještě ve Svitavách nakoupit nějaký věci na cestu a celý odpoledne jsem dobaloval tak intenzivně, že jsem vlak ve Svitavách stihnul tak tak. Větší část naší skupiny, Honza s Maki a s Jitkou, jeli vlakem z Brna do Prahy a já jsem k nim přistoupil v České Třebové. V Praze jsme si dali malou véču v Burger Kingu a pak přišel Robert, u kterýho dneska spíme a společně jsme odjeli k němu dom. Ubytování a pak jsme zašli na zahrádku na dvě … Zítra v deset odlet.

Další info průběžně na http://twitter.com/piromancz

 
Napsat komentář

Posted by on 18.8.2011 in Uncategorized

 

Zanechat Odpověď

 
