RSS

New York

20 srp
Img_20110819_191645_edit0

Do NY jsme přiletěli ve 14:00 hod., tedy ve 22:00 hod. našeho českého času.

Let byl zajímavej…, když jsem požádal stevarda o vodu, řekl mi, ať mu podám skleničku, odpověděl jsem mu, že je od piva a na to mi řekl: "stejně se to smíchá, tak nepotřebujete novou skleničku" jo to ne first class by mi ji asi bez řečí dali..

Ještě v letadle jsme vyplnili formulář pro imigrační, například jestli jsme nepracovali na farmě, jestli jsme se dotýkali, nebo pečovali o dobytek, jestli vezeme  maso, semeno anebo hlínu. Po příletu jsme prošli imigrační kontrolou, kde jsme lístek odevzdali. Kromě kontroly dokladů nám sejmuli otisky a vyfotili si nás. Maki opět zaperlila, jak zjistila, že se bude fotit tak se usmála a zapózovala, že se i imigrační úředník pousmál  🙂

Z letiště jsme přejeli na hostel, ubytovali jsme se a vydali jsme se na procházku okolí. Upřímně, vypadá to tady jak v Brně na Cejlu, anebo prej jako v Prostějově, já to teda nevím, ale říkala to Maki i Honza. Dali jsme si véču u Meka teď je půl deváté, tedy půl třetí u Vás a my si tady povídáme jako by se nemetlo.

Zítra v 15:30 letíme do Las Vegas s mezipřistáním v Chicagu.

Na Picasa jsou nějaký další nový fotky, viz odkaz vpravo.

 
Napsat komentář

Posted by on 20.8.2011 in Uncategorized

 

Zanechat Odpověď

 
