RSS

New York – Zurich – Praha – Svitavy – Vyškov 7.9.2011

10 zář

Usa_0593_07

S New Yorkem jsme se rozloučili včera ve 21:00 hod. místního času, do Zurichu jsme přiletěli něco po desáté ráno. Tentokrát jsme měli podstatně ochotnější stewardky, vodu jsem si nemusel nalívat sám 🙂 Teď nás ještě čekal let do Prahy ve 12:55. Na tabuli sice psali i pětiminutový zpoždění, že by švýcarská přesnost? My jsme však odletěli s 55. minutovým zpožděním, ale v Praze jsme i přesto byli dřív, než jsme měli být. V pohodě jsme tak stihli vlak, kterým jsme odjeli domů.

Naše dvacet jedna dní trvající cesta skončila. Do blogu napíšu nějaké cestovatelské shrnutí, ale to až s odstupem několika dní, možná týdnů. Prostor dostanou samozřejmě všichni.

Blog, tím myslím předchozí příspěvky, nebudu nijak editovat, aby byly autentický, jen jsem u příspěvku z Las Vegas otočil fotku tak, aby byla správně. Věřte mi, že psát ho jen na mobilu nebyla až tak snadná záležitost a chyby jsem mnohdy odhalil až po odeslání. Dodatečný editování někdy šlo, někdy zase ne, zřejmě podle aktuální rychlosti připojení. Uživatelský slovník, jsem někdy nestačil umravňovat a tak prediktivně vkládal nesmyslná slovní spojení, slova, anebo jsem někde nedokončil věty, jak jsem si později všiml.

Pokud jste blog sledovali a četli, díkes za pozornost, proto jsme to taky dělali, obdržel jsem samé kladné odezvy. V žádném případě nemělo jít o nějaké oficiální zpravodalství ze země, ale spíš jen o jakýsi cestovatelský deník. Teď si ještě hraju s fotkama a s mapou. Novinky budou zase na blogu ale rozhodně bude všechno na mým twitteru @piromancz, takže pokud Vás to zajímá dál, stačí dát follow.
 
Napsat komentář

Posted by on 10.9.2011 in cestování

 

Vlastnosti: ,

Zanechat Odpověď

 
