RSS

Migrace z Posterous na WordPress

23 úno

Kdo jste to už zkoušel, pravděpodobně vám to šlo stejně dobře, čti nešlo, jako např. mě či @j3ndys‚ovi. Když si na Posterous klepnete na Backup, vygeneruje se Vám balíček, který pak jednoduše vyexportujete do WordPressu, ale bez diakritiky, a navíc jsou místo diakritiky otazníky…

S nemožností exportovat data z Posterous na WordPress jsem se chtěl poradit na Twitteru, a jak se zdálo rozumnou radu poskytl @hynecek, a to takovou, články pomocí autopostu poslat na WordPress. OK. To by ovšem musel jít svázat Posterous s WordPressem. Ta možnost tam sice je, ale více než týden byla nefunkční, nebo alespoň mě se to prostě nepodařilo, až dneska. Dal jsem se do autopostování jednotlivých článků, což je sice mnohem zdlouhavější než původní možnost, ale je zachována diakritika. Za chvíli jsem zjistil, že ne všechny články co jsem autopostnul, se zkopírovaly na WordPress, některý jsem musel postovat i pětkrát. Nicméně pokud teda nemáte na Posterous stovky článků je tenhle způsob použitelnej, kdyby však bezproblémově fungoval, byl by ještě užitečnější. Zkoušel jsem zjistit kde je chyby a tak jsem k autopostu připojil i Blogger. Na Blogger to fungovalo bezproblémově, na WordPress tak, jak jsem popsal.

Tak teda nevím, není to z bláta do louže z Posterous na WordPress? Používáte někdo WordPress už nějakej ten rok?

 
komentáře 2

Posted by on 23.2.2013 in internet

 

Vlastnosti:

2 responses to “Migrace z Posterous na WordPress

  1. j3ndys

    24.2.2013 at 19:24

    Díky za tip podívám se na to. Jen dotaz…jak to dopadlo s komentáři u článků? Přišel jsi o ně, nebo se postnuly také?

     
  2. piromancz

    24.2.2013 at 22:00

    Přesunuly se jen články bez komentářů a datum vydání jsem musel ručně nastavovat u všech článků. Standardně se nastavil datum a čas vydání ten čas a datum kdy jsem provedl autopost.

     

Zanechat Odpověď

 
