RSS

Obal na iPhone

09 bře

spk-a0483_candyshellgrip-for-iphone5-blackslategrey_straightfront3qback_1Telefony nosím nejraději v nějakém, pokud možno festovnějším obalu. Jezdím na kole, chodím se psem, hledám kešky atd… Musím se přiznat, že do obalů se mi příliš investovat nechtělo a tak jsem je až dosud kupoval na dealextreme.com . Jsou za pár korun a až se ošoupe, objednám jiný. V případě iPhone tomu nebylo jinak, objednal jsem si silikonový, pak jiný, plastový, ale ani s jedním jsem nebyl spokojený, silikonový se za pár týdnů vytahal tak, že obal zasahoval do prostoru fotoaparátu a plastový zase tak dobře nechránil.

Pročítal jsem různé diskuze a články a nakonec jsem vybral obal CandyShell Grip for iPhone 5. Mnozí z milovníků značky Apple jistě řeknou, že by si takový obal nikdy nekoupili, protože v něm telefon nevynikne a nikdo z kolemjdoucích neuvidí, že máte iPhone. Mě se naopak líbí, že okolí na první pohled nepozná, že jde o iPhone. Nenechavců je spousta…

Cena obalu je na webu výrobce v USA $34.95, poštovné ho však téměř zdvojnásobí, zdarma výrobce doručuje jen po USA. Hledal jsem tedy i na jiných zahraničních webech, kde by se dal obal koupit, ale cena poštovného mě vždy nakonec odradila, než jsem objevil obchod Innocentstore . Jedná se o slovenský e-shop, který prodává různé doplňky pro Apple hračičky. Oslovil jsem tedy obchod, zda zařadí do nabídky i obal, který jsem si vybral, protože na webu jej neměli, ale jiné výrobky od Speck ano. Obratem odpověděli, že tento typ objednali, ale musím čekat až jim přijdou od výrobce. Komunikaci s e-shopem hodnotím na jedničku, včetně komunikace na Twitteru. Obal jsem si následně objednal a celkově jsem zaplatil 661,- Kč, tedy asi $34, včetně poštovného.

195318e1-64ca-41d0-a4dc-a008a14fc7b5

Obal je uvnitř gumový a zvenčí je odolný plast. Guma tlumí nárazy a plast umožňuje snadné používání. Zvenčí je obal vroubkovaně pogumován, takže neklouže, ikdyž máte telefon položený jen tak volně na dlani, nesklouzne, ani když je telefon téměř kolmo. Telefon do obalu musíte s trochou síly natlačit, ale ten se v něm pak ani nehne a dobře ho uchrání před nárazy, Obal po okrají přesahuje asi o 2mm nad displej, takže ho můžete směle pokládat i displejem dolů. Nicméně jak výrobce Speck, tak i na e-shopu Innocencestore je podobných obalů celá řada, takže si jistě vyberete ten, který sedí právě vám.

 
Napsat komentář

Posted by on 9.3.2013 in internet, mobily

 

Vlastnosti: , ,

Zanechat Odpověď

 
