RSS

Přenos čísla – stávajícímu operátorovi nestojíte za to, aby dorovnal nabídku

20 dub

Od roku 2001 jsem byl víceméně spokojeným uživatelem Vodafone. Do rukou se mi však dostala nabídka, která řešila možnost, abychom si s kolegy mohli zadarmo volat mezi sebou, protože to v naší práci bez telefonního spojení jde jen těžko. Zpravidla ve firmách dostanete služební mobil a s ním si voláte i soukromě. Pokud pracujete u naší firmy a nejste na dostatečné managerské pozici, telefon používáte soukromý, ale i k pracovním účelům… Tolik na úvod.

Zmíněná nabídka jiného operátora, nikoli tzv. šedého operátora, umožňuje v rámci VPN volání zdarma a mnohem výhodnější ceny za volání, sms i data. Výhodnější proti současné situaci na trhu asi o 80%. Spolu s kolegy jsme se rozhodli nabídky využít a k jinému operátorovi přecházelo celkem 11 telefonních čísel.

operatoriZkontaktoval jsem nejdříve stávajícího poskytovatele mobilních služeb prostřednictvím Twitter kanálu a oznámil jsem mu náš záměr. Twitter team se zprávy chytil a okamžitě „zprostředkoval způsob, kterým bychom nalezli oboustranně výhodné řešení“. Po odeslání konkrétní nabídky od jiného operátora a následném telefonátu od Vodafone mi však pouze suše sdělili, jak mám přenést telefonní číslo. Tuhle informaci jsem také tweetnul, že jsem spíše očekával nabídku a Twitter tým opět okamžitě reagoval. Z Vodafone se mi ozvali znova. Znovu jsem jim sdělil důvod našeho odchodu a popsal nabídku konkurenta. Příjemný pán z infolinky mi však sdělil, že mi nic podobného nemůže nabídnout. OK.

Zahájili jsme přenos a až jsme měli čísla k přenesení, z Vodafone infolinky se mohli přetrhnout, nabízeli všem padesátiprocentní a jiné slevy, ale nikdo z nás u Vodafone nezůstal.

To, že nám Vodafone nabídku nedorovná, jsem očekával. Nevím však proč, když například rodinní příslušníci zaměstnanců Plzeňského kraje volají za pár haléřů. My tak levně jako plzeňáci nevoláme, ale výrazně levněji než jsme volali dosud a to jsem využíval nabídky Vodafone a ČD jak na volání, tak i na data. Voláme a datuje mě levněji a je mi opravdu jedno, jestli je to s O2, T-Mobile, nebo s Vodafone. Opravdu je výhodnější zákazníky jen tak pustit, než jim slevit a jejich přízeň a peníze si zachovat? Nejsem ekonom, ale tomuhle opravdu nerozumím, pro mě to je jen matematika.

Související: Nedoporučujte nikomu, aby přešel k Vodafonu, budete za blbce, jako já

 
komentáře 2

Posted by on 20.4.2013 in internet, mobily

 

Vlastnosti: ,

2 responses to “Přenos čísla – stávajícímu operátorovi nestojíte za to, aby dorovnal nabídku

  1. Bavor V.

    21.4.2013 at 09:40

    Tady naopak, ač nerad, musím pochválit t-mobile. Chtěli jsme změnit operátora a přejít s číslem O2. První reakce sice byla taková, že musíme doplatit skoro 3tisíce za předčasnou výpověď, ale zároveň s tím byla nabídka ještě výhodnější než od O2.

     
    • piromancz

      21.4.2013 at 09:47

      Tak má asi Vodafone jinou taktiku. Když chce přejít jeden individuálně, tak snad, ale když mu uteče 11 čísel, to už je si myslím dost. Taky jsme chtěli zůstat, abysme nemuseli řešit přechod apod. ale fakt nic nenabídli, s výjimkou jednoho kolegy, který měl z nás největší útratu, ale ani zdaleka nedosáhla na nabídku co jsme měli. Začali nabízet, až jsme měli čísla k přechodu.

       

Zanechat Odpověď

 
