RSS

Flatový tarif nepotřebuji, vezměte si příklad z Britů

30 kvě

Před několika dny jsem navštívil Velkou Británii, konkrétně Londýn a okolí. Jak je mým zvykem, neutrácím za drahý datový roaming a radši si koupím místní SIM. Stejně jako jsem to udělal v lednu v Kambodži.

Výběr mobilního operátora byl jednodušší v tom, že jsem měl přehled kdo v zemi působí, ale zase je poskytovatelů mnohem víc, než tomu bylo v Kambodži. Navíc mi poradil na Google plus Ondřej Kadlec. Chtěl jsem co nejvíce dat, abych mohl uploadovat fota a volat do Česka přes internet. Vybral jsem poskytovatele Three. Ještě jsem přes Twitter oslovil jak Three, T-Mobile a Virgin Mobile kteří měli také celkem zajímavé nabídky. Jediný Three zareagoval a poslal mi jejich nabídku tarifů. Ještě jsem je požádal o seznam jejich obchodů v Londýně a okoí, opět Three zareagoval a poslal mi odkaz na Shop finder… . Prostě skvělá komunikace.

Kombinace pro mě…
Internet bez FUP, nazývají ho „All you can eat“, 300 min na volání na britská čísla a 3000 SMS za 15,- £. Při aktuálním kurzu mi banka odečetla 463,- Kč. Po vložení SIM karty do telefonu a přihlášení do sítě mě ještě SMS ujistili, že se opravdu nemusím starat o to kolik dat prosurfuji. Nebylo třeba nic nastavovat a internet hned frčel tak jak má.

20130530-203258.jpg

Česká nedávná „mobilní revoluce“ mě vůbec neoslovila. Měsíčně provolám cca 50 min, ale prosurfuju cca 2 GB dat. To jen proto, že app stahuji doma na wifi, videa si uložím do Pocket a podívám se na ně zase až na wifi. Kdybych nemusel pořád hlídat data, podíval bych se na ně klidně při cestě vlakem, tramvají apod… . Pro mě žádná revoluce, ale stále stejná pohádka našich operátorů. Dáme Vám minuty, které nepotřebujete, ale data, která chcete si pořádně zaplaťte, nebo nesurfujte. Jinak nechápu, proč nepřišli s pořádnými tarify, které nabízí i dostatek dat.

Čeští operátoři nedostali ani Korunu
Jeli jsme do Velké Británie celkem čtyři, tři z nás aktivně využívali data. Ve svém telefonu jsem vytvořil hotspot a data jsme všichni stahovali přes můj telefon.

Vzkaz operátorům
Nabídněte mi obdobný tarif a přejdu k Vám.

Kdybyste někdo chtěl tuhle SIM, je k dispozici a bez dobití bude fungovat až do 25.6.2013, provolal jsem z ní asi 15 min a propsal 30 SMS. Jedná se o nanoSIM pro iPhone 5. Jestli máte někdo zájem, kontaktujte mě přes Twitter @piromancz

 
Napsat komentář

Posted by on 30.5.2013 in internet, mobily

 

Vlastnosti: , , , ,

Zanechat Odpověď

 
