RSS

Reklamace iPhone 5 – baterie

22 říj

Baterie i iPhone 5 je stále diskutované téma. V létě o své reklamaci iPhone 5 napsal příspěvek Adam Kos. V té době jsem se v podstatě se stejně mizivou výdrží potýkal i já, ale spíše jsem zjistil, že čtyřhodinová výdrž je více méně normální, proto jsem do reklamace nešel. Protože svůj iPhone hodně používám jako fotoaparát, byly právě problémy s baterií v souvislosti s fotoaparátem hlavní důvod reklamace.

40% baterky vystačí na tři snímky

Bezprostředně po připojení nabíječky vyskočila kapacita zpět na 40%Když kapacita baterie klesne přibližně na 40% a zapnu fotoaparát, tak mám šanci vyfotit tak asi tři fotky. Po první fotce baterie okamžitě hlásí pokles o 20%, vzápětí se objeví hláška o nízké kapacitě pod 10% a pak se telefon vypne. Po připojení k nabíječce telefon signalizuje například 3% baterie a po několika sekundách kapacita vyskočí na původních 40%. Při používání jiných aplikací jsem podobný prudký pokles napětí nezaznamenal, problémy byly jen s fotoaparátem. V praxi to znamenalo zákaz používání fotoaparátu, když kapacita baterie klesla pod 50%. Pak byl telefon nepoužitelný.

Reklamace v ITS a.s. Brno

S telefonem jsem zašel do společnosti ITS v Brně, sídlí v ulici Hybešova. Milá paní se mě nejdříve zeptala, kde jsem telefon koupil, telefon je koupený přímo v applestore, zadala do PC IMEI mého telefonu. Protože byl telefon koupený před necelým rokem, nechtěla po mě ani doklad o koupi. Dále chtěla abych vypnul funkci find my iPhone, sepsala se mnou reklamační protokol v němž popsala závadu a přibližně za deset minut bylo vše vyřízeno. Řekla mi, že standardní délka vyřízení bývá do pěti pracovních dnů.

Jakmile obdržím zprávu ze servisu, budu další část reklamace okamžitě publikovat.

 
Napsat komentář

Posted by on 22.10.2013 in internet, mobily, recenze

 

Vlastnosti: , , , , , ,

Zanechat Odpověď

 
