RSS

Reklamace iPhone – vyřízení

02 lis

Jak probíhalo přijetí telefonu do opravy již víte, a jak byl telefon vyreklamován se dozvíte nyní.

Telefon jsem dával do opravy v úterý 22.10.2013 přibližně v 9:00 hod., následující den přibližně ve 14:00 hod., tedy po 29. hodinách, mi přišla SMS, že si opravený telefon mohu vyzvednout.

Následující den 24.10.2013, jsem se tedy vydal do provozovny ITS v Brně, kde mi na základě protokolu vydali vyměněný telefon a já jsem odešel domů, resp. do práce:-)

Doma jsem pak telefon zapnul a přihlásil se ke svému Apple ID a chtěl jsem telefon obnovit ze zálohy. Protože byl telefon zálohovaný již s iOS 7, a v novém telefonu byl starý iOS 6, obnovení nebylo možné. Musel jsem tedy nejdříve stáhnout iOS 7. Po stažení jsem telefon znovu vymazal, abych mohl znovu absolvovat procedru přihlášení, přihlásil se Apple ID a telefon jsem obnovil ze zálohy. Za čtyři hodiny byly staženy všechny aplikace a pak ještě stačilo telefon připojit k iTunes, synchronizovat hudbu a fotky a bylo vše jako den předtím. Tohle má Apple fakt vychytaný.

Aplikace zdarma

Tím, že jsem telefon reklamoval až po nedávné keynote, kde Apple nabídl sadu iWork a apps jako iMovie a Garageband zdarma pro nově aktivovanéiPhony, měl jsem možnost si zdarma tyto aplikace stáhnout a tak jsem kromě vyreklamovaného telefonu ušetřil několik desítek dolarů za aplikace, které jsem nemusel kupovat, koupené jsem měl pouze Pages. Za tip patří díky Adamu Kosovi.

IMG_7515

Co se týče vydrže baterie, tak po několika dnech používání mohu říci, že původní a současný stav je nesrovnatelný, jestliže mi před reklamací telefon vydržel něco přes tři hodiny a fotoaparát nebylo možné pod 50% baterie používat je nyní situace naprosto odlišná. Před reklamací jsem se dostával na nasy používání něco přes tři hodiny, v současnosti je to dvojnásobek a fotoaparát telefonu je možné používat, ikdyž je na telefonu 10% baterie, což dříve vedlo k okamžitému vypnutí telefonu.

 
komentáře 2

Posted by on 2.11.2013 in mobily

 

Vlastnosti: , , , ,

2 responses to “Reklamace iPhone – vyřízení

  1. Jan Prax

    5.11.2013 at 12:33

    Tak hlavně, že to dobře dopadlo a ta rychlost je vzorová…takhle by to mělo fungovat všude 🙂

     
  2. piromancz

    5.11.2013 at 13:42

    To s Tebou naprosto souhlasím.

     

Zanechat Odpověď

 
