RSS

Foursquare byla zábava, Swarm je nuda

19 čvc

IMG_2975Když jsem se poprvé, asi před třemi lety setkal s Foursquare, říkal jsem si, na co se ti lidi čekujou, když z toho nic nemají. Záhy jsem zjistil, že na Foursquare je možné získat i tipy kde dobře posedět na kávě a kde si dát dobrý oběd. Těmito informacemi a fotkami ze zajímavých míst jsem pilně doplňoval 4SQ i já, ikdyž 4SQ support tvrdil, že to dělalo jen 5% uživatelů. O body mi vůbec nešlo, pro mě byla největší zábava přetahování o Mayory. Mám rád vlaky a tak jsem byl dlouhou dobu neohroženým Mayorem na brněnském hlavním nádraží, než mi ho tam začal krást jiný uživatel a s tím jsem se neustále přetahoval o mayora. Plavat chodím pravidelně, stejně jako cestuji vlakem a na mém home swimming poolu jsem se rovněž neustále přetahoval o mayora s jiným plavcem.

Docela hodně cestuju a checkiny v Barmě, Kambodži, USA a na obdobnách místech, které jsem navštívil je pak zajímavé sledovat na mapě a připomenete si, kde že jste to byli a s kým a když je u toho fotka, vzpomínka se vám vybaví jedna, dvě. Většinu týdne se pohybuji v Brně a tam jsem díky brněnskému Foursquare leaderovi Adamovi Jurákovi poznal na 4SQ setkáních a swarmech (srazech jejichž účelem bylo získáni swarm badge), který v Brně stejně, pokud si správně vzpomínám, nikdy nepadl, další zajímavé lidi.

Na Swarm app se jen čeknu a jiní vidí kde jsem… Na tohle používám latidute, nebo jak to teď google nazývá, google místa.  Několik přáel má nasdílenou moji polohu a naoplátku sdílejí tu svojí. Protože používám systém iOS, používám ještě službu Find my friends, která má ale nevýhodu v tom, že ji mohou používat jen iOS uživatelé.  Protože nejsem správná ovečka, mám kamarády i mezi Androiďáky a Windows mobile uživateli. Latitude mi zaznamenává moji polohu a ukládá ji do historie a přátelé kteří se mnou chtějí sdílet polohu ji mohou sdílet tímto způsobem a nepotřebuji se k tomu navíc čekovat, v pro mě stupidním Swarmu, který navíc, když chcete prolistovat fotografie nějakého místa, Vás odkáže zpátky do Foursquare app., proč?

Většina followerů na Twitteru mi na moje dotazy v souvislosti s Forsquare odpovědělo že s 4SQ již skončili, protože je to také takto nebaví, např. Pavel Hušek, nebo Tomáš Vrabec.

Každý si na Swarm – Foursqare udělá jistě názor sám, ale čekovat se někde jen proto abych stisknul tlačítko, když to za mě dělá latitude, resp. Find my friends samo, to mě fakt nebaví a nevidím v tom smysl. Swarm je nuda.

 
1 komentář

Posted by on 19.7.2014 in Uncategorized

 

One response to “Foursquare byla zábava, Swarm je nuda

  1. Zkouška Komentáře

    21.7.2014 at 17:30

    Zkouška komentáře

     

Zanechat Odpověď

 
